حق مسلم ما

دی ۱۳، ۱۳۹۱

شکایت از فرزاد جمشیدی با دخالت م . خ , ماست مالی شد !


زهرا  ب 29 ساله  با اعلام شکایت از" فرزاد جمشیدی " مجری متعهد صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: چند سال قبل این مجری تلویزیون در حالی که هر دو در حج بودیم به من ابراز علاقه کرد و گفت به خاطر مشکلاتی که با همسرش دارد، در شرف طلاق است و از من خواست بعد از طلاق با او ازدواج کنم. پیش از اینکه به حج مشرف شویم هم به بهانه‌ مسائل کاری با من در تماس بود. وی با بیان اینکه من هم بدم نمی‌آمد با این فرد ازدواج کنم ادامه داد: بعد از اینکه از حج برگشتیم، به بهانه برگزاری همایشی در کیش مرا با خود همراه کرد اما وقتی به آنجا رسیدیم متوجه شدم که خبری از همایش نیست. او یک سوئیت اختصاصی اجاره و مرا خواهرزاده خود معرفی کرده بود. در آنجا بود که برای اولین بار با من ارتباط نا مشروع برقرار کرد. دختر جوان با بیان اینکه این مجری تلویزیون به او پیشنهاد ازدواج داده بود گفت: بعد از آن هم، به بهانه‌های مختلف مرا به حدود ۷ شهر دیگر مانند مشهد، اصفهان و شیراز برد و با من ارتباط داشت. وی گفت: مدتی بعد که به او گفتم پس کی با من ازدواج می‌کنی، مدعی شد به خاطر مشکلات مالی این کار به تعویق افتاده و از من خواست ضمانت او را برای دریافت وام یک صد میلیون تومانی بپذیرم که من هم قبول کردم اما در جریان اخذ وام بودیم که متوجه شدم موضوع اختلاف خانوادگی و اقدام برای جدایی از همسرش دروغ است. دختر جوان گفت: اسفندماه سال ۸۸ از این فرد شکایت کردم و در همان زمان متوجه شدم که گویا با زن دیگری که از کارکنان صدا و سیما است ,هم ارتباط خارج از شرع دارد. برخی از مسئولان تلویزیون ( ضرغامی ) میانجیگری کردند و من از شکایت خودم منصرف شدم.
 اما مدتی است که مرا تهدید می‌کند که سفته‌هایی که از من در اختیار دارد را به اجرا می‌گذارد. وی با بیان اینکه با اعلام شکایت مجدد من، این فرد ممنوع‌التصویر شده است گفت: تمام مستندات از جمله پرینت مکالمات، پیامک‌ها، اسامی هتل‌هایی که رفتیم را به مسئولان قضایی ارائه کردم و منتظر هستم تا به این پرونده رسیدگی شود. 
در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده در شعبه 9 بازرسی دادسرای فرهنگ و رسانه پیگیری می شد. جمشیدی درباره سرانجام این پرونده گفت: این پرونده به دلیل صرف نظر کردن مدعی العموم از شکایت خود مختومه اعلام شده است.
جمشیدی گفت من ممنوع الکار نشده ام و با جدیت تمام در راستای اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی به رهبری ولی امر مسلمین جهان به کار خود ادامه میدهم .
حق مسلم ما : اگر کارنامه مجتبی خامنه ای و فرزاد جمشیدی را مرور کنیم خواهیم فهمید چرا مدعی العموم پرونده را مختومه کرده است , فرزاد جمشیدی کارمند سابق بیت رهبری و نزدیک به م .خ  است . لازم بذکر است که فرزاد جمشیدی نام مستعار این شخص است  .